RASTLÖÖÖÖÖS!

Usch, jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till. Ingenting händer på arbetsfronten, förutom en liten telefonintervju som endast reulterade i att de KANSKE ringer om någonting dyker upp. Så om någon har något tips om något jobb är jag all ears.

Fick brev från Högskolan idag med, nu är jag definitivt inte student längre, endast arbetslös. Känns lite deprimerande. Samt att det fortfarande inte går att söka in till undersköterskeutbildningen trots att de sa att det går att söka från mitten av September. PLUS att de på Studera.nu inte förstår mina mejl vilket resulterar i att jag inte kan få mina betyg skickade till mig. BAJS!

Mässveckan har börjat för Isak med, så han kommer inte hem förrän sent på kvällen så jag sitter bara. Ja, fast idag har jag varit i Knalleland och handlat åt älsklingen = ganska nästan tomt på kontot nu.

Detta blev verkligen ett klagoinlägg, men så blir det ibland (ganska ofta för min del).

Nu ska jag ta ut lasagnen ur ugnen.

hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0