FIKA MED BROR

Ingen bra start på dagen, känner mig.. Ja inte värdelös, men vad ska man säga. Som att jag inte tillför någonting och inte gör någonting vettigt och rätt. Delvis beror det nog på arbetslösheten, delvis beror det på personlgia saker. Usch, vill inte må så här...

Ska ner till stan snart iaf och träffa min storebror och fika, det ska bli kul, vi har inte träffats på länge nu! Ska se till att prata av mig ordentligt med honom :)

Sedan tycker jag att det är väldigt roligt med att Sara ska flytta till Tullen! Yay! Vi kommer bo nära varandra med ^^
I somras fick jag också reda på att en gammal klasskompis har flyttat till Tullen, häromdagen fick jag reda på att min kusin också har flyttat hit och en annan kompis kanske också ska flytta hit. Helt plötsligt känner jag massa folk som bor här! hihi ^^ kul kul.

Nu ska jag försöka pigga upp mig lite och sedan åka ner till stan.

HejHopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0