EN VECKA SEDAN NU

Oj, nu är det en vecka sedan jag skrev. Ber om ursäkt för dessa uppehåll ;)

Nu har jag gått i tre veckor och varit arbetslös, och jag klättrar verkligen på väggarna. Funderar på att damma taklisterna eller något.. Suck..

Men min chef från hemtjänsten ringde häromdagen och sa att hon glömt klicka i att hon ville ha folk utan körkort i vikariebanken, men det har hon fixat nu. Så nu väntar jag bara på att de ska höra av sig från Borås Kommun så att de kan tala om för mig hur jag ska skriva in tider och så :) så förhoppningsvis har jag kanske snart jobb någon gång i månaden iaf ;)

På söndag ska älskling, Ida och jag åka till Ge-kås och oj vad jag ser framemot det. Har inte varit där på länge nu :)

Igår var jag och lånade ut mina skolböcker till Sara Berglind som nu har börjat läsa på Ssk-utbildningen på Högskolan. Vet själv hur jobbigt det var att köpa alla, det var ju så jäkla dyrt! Och då känner jag att jag gärna lånar ut dem till bättre behövande ;) Efter det lämnade jag in min studieavbrottanmälan så nu är det gjort. Sedan köpte jag mat till mig och älskling och gick till hans jobb för att äta för att sedan gå tillbaka till Högskolan och trägga Veronica och Carro en stund. :)

Idag ska jag... har ingen aning. Får se :) Äta nu iaf :)

HejHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0