SÖNDAG

Idag har pappa och Anita varit här på fika. Det var väldigt trevligt :) Vi bytte en burk mot en bok, drack kaffe och pratade :) Mysigt ^^

I helgen har Isak och jag städat i lägenheten, det blev riktigt bra och skönt nu när det är gjort, så nu kan ni komma på besök ;)

Har idag också märkt hur mycket jag saknar att rida. Skulle gärna börja igen, men det kostar pengar och tar en massa tid. I och med att jag börjar plugga i januari så vill jag inte riskera att börja med någonting än, eftersom hur otroligt stressad jag blev i slutet av störra terminen. Men en dag hoppas jag att jag kan börja ta lektioner igen ;)

Nu ska älsklingen och jag titta på House. HejHopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0