JOBB OCH HARRYS

Jag fick jobbet på arbetsförmedlingen! Är jätteglad! lite tråkigt bara att Stephanie och Lisa som också jobbar där nu slutar på tisdag och efter det kommer jag att vara själv.. inte lika roligt då, men jag får göra det bästa av situationen. Jag ska prata med chefen på tisdag och se om Simon kanske också kan få ett fyra veckors jobb  :) så då kanske jag slipper vara själv iaf :)
Igår var det vinkväll hos Sara med utgång till Harrys efteråt :) det var jätteroligt! det var Elin, Sara, Marika och jag och skoj så in i bomben! har saknat att umgås med er! Lämnade lite saker hos Sara innan vi gick ut så jag får gå dit endera dagen och hämta dem. Ett par vantar, en vinflaska och min kamera. Marika tog en massa fina bilder på oss alla med. Så duktig är hon :)
nu ska jag nog snart hoppa bingen. upp och jobba imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0