FIKA HOS SARA

Idag har jag myst med min sjuka älskling hela dagen, tittat på Vänner och så.
Sedan vid halv sju så knallade jag iväg för att fika hos Sara. Det var mycket trevligt. Det blev Sara, Elin, Marika, Louise, Elins pojkvän, Louises pojkvän och jag som var där och drack te och fikade gott. Troligen kommer detta bli en liten tradition som jag gärna kommer att följa :) Hennes lägenhet var jättefin och ligg bara några minuter från mig så det är ju allles perfekt :)
Har också kommit fram till att jag har nästan hela veckan planerad. Imorgon ska jag tvätta och om jag orkar träna, på tisdag ska jag träffa Ollybollykusin och ha drama, på onsdag träffa Sandra och på torsdag träffa Helena. Kanske jag kan bygga upp min socialliv igen ;)
Sedan hoppas jag ju också att jag ska få svar på min jobbansökan i veckan med :)
Jag hoppas nu med att jag kan återuppbygga vänskap med vissa som jag har tappat kontakten med under åren. Det kommer troligtvis inte bli som det var förr, men kanske en ny annorlunda, men bättre vänskap kan byggas upp, I alla fall så att vi kan prata som vi gjorde förr. Vissa av mina allra äldsta vänner som jag knappt pratar med idag var jag oskiljaktig med förut. Det känns konstigt att inte kunna dela allt med dem nu. Jag hoppas att jag kan bättra mig i det lilla men ack så komplicerade problemet att höra av mig OCH att jag kan arbeta bort känslan jag alltid har av att jag tränger mig på i andras liv.



Kommentarer
Postat av: sara

myspys med fikasöndagar! :D

2011-10-11 @ 17:23:12
URL: http://barasaravendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0