ETT STEG FRAMÅT, TVÅ STEG...?

Just nu befinner jag mig i en situation som jag inte kan placera. Jag sitter hemma hela dagarna och gör ingenting mer än hemmasysslor (och inte ens det sköter jag så bra) och ändå så har jag massa stressymtom. Tappar MYCKET hår, stora tussar varje dag! Har inget hår kvar snart. :P Sedan fick jag reda på igår att hårstrået som jag trott att jag haft i halsen i flera dagar också är stress/ångestsymtom. Jag måste börja göra någonting. :) haha.

En positiv nyhet också, igår stötte jag på Stephanie på stan och hon sa att hon kanske kan fixa mig ett fyra veckors jobb :) Och idag hörde hon av sig och jag ska skicka in CV och personligtbrev till chefen och hoppas på det bästa! Detta behöver jag verkligen nu :)

Idag ska jag träffa min vän Sara som har flyttat in på Tullen i lördags :) Får se vad vi hittar på, det ska bli roligt iaf :)

Nu ska jag gå och handla :)


Kommentarer
Postat av: sara

oj låter inte bra med stressen :S hoppas att det löser sig snart! Och dummit att vi nte kunde ses idag :/ men på söndag får det bli <3

2011-10-06 @ 20:41:16
URL: http://barasaravendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0