DATORBYTE

Nu har min älskling köpt en ny monsterdator, en stationär. I och med detta så bestämde vi oss att möblera om i vardagsrummet. Så nu har vi mer yta plus att Isak har en spelhörna :) Så nu har han sin nya dator och jag har fått ta över hans gamla bärbara. Så nu är jag glad ^^

För att uppdatera lite om vad som hänt sedan sist så har jag nu jobbat två veckor på arbetsförmedlingen. Efter att jag hade jobbat tre dagar så slutade Stephanie och Lisa, de andra två fyraveckorsjobbarna, så sedan dess har jag jobbat själv. Tills igår då min storebror började :) Så nu ska vi jobba tillsammans i två veckor :) Kul kul! :)

Kommer inte på något direkt mer att skriva. Jo, jag ska på Halloweenfest på fredag och jag ska troligtvis vara Harley Quinn från Batman om jag hittar kläder som passar :) Vad Isak ska vara kommer jag troligtvis visa med bilder efter fredag, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0