TENTA OCH PLUGG

Jahapp, en mysig fredagkväll som denna kan man väk inte tillbringa på ett bättre sätt än med ett glas vin och... Skolböcker?! Ja, vissa andra kanske är ute och super skallen av sig, eller tittar på tv eller film eller liknande, men inte jag. Jag har tenta imorgon. Känner att jag inte kan någonting, men har fokuserat på att bara göra Cell och Vatten imorgon. Hade egentligen tänkt göra Matspjälkning, cirkulation och cell och vatten, men ja.. eftersom jag hade tenta idag med så hanns det inte riktigt med att plugga till all tre tyvärr..

Så imorgon blir det tidig uppstigning, skriva tenta och sedan gå på stan och hitta en present till far min och ett par leggins till mig. Min lilla pappa fyller ju 43 på måndag så vi ska fira honom på söndag :) Lilla pappsen :)

Nej, nu ska jag återgå till mitt vin och min tjocka humanbiologibok. Är trött så in i bomben med.. kan kanske bero på pizzan jag åt innan, cidern till det och vinet nu. Och skoldagen idag plus stress. :P

jaja, hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0