Svar på kommentar

Anledning till att jag skriver det på bloggen är för att jag behöver få skriva av mig när jag är irriterad och att jag vet att jag kanske inte menar alla ord jag skriver. Jag vet också att det knappt är några som läser mig blogg. Som du kanske sett så skrev jag inget namn, och det beror på att texten inte handlar om bara en person, utan flera.
Varför tog du åt dig så hårt?
Angående det jag sa på utekvällen, visst jag sa att du måste höra av dig mer, men jag sa också att det måste jag med. Kom inte och säg någonting annat. Jag är väl medveten om att jag är asdålig på att höra av mig.
Och om du nu antog att inlägget handlat om dig, varför har du inte hört av dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0