PANIK!

Fick precis panik.. Ska skriva min jäkla tenta imorgon i vårdvetenskapen för 4:e gången! Tänk om jag inte klarar det? Tänk om jag sätter mig där, klockan nio imorgon och inte farrar ett skit? :S 12 timmar och 23 minuter kvar innan de säger varsågoda! Shitbananasplit! Klarar jag det inte imorgon så har jag bara ett försök kvar.. Ett litet försök.. Klarar jag det inte den gången så måste jag avbryta utbildningen.. Fan.. Då kommer jag inte ha någon värdighet kvar. Bajspannkaka..

Jag är trött och vill sova, men det hinns inte med.. Måste få in alla ismer och faser i allt och blablabla!

Och humanbiologitentan på lördag avstressar ju inte direkt.. Kommer jag klara att göra någon del? Fan, jag hatar att bara hinna med att plugga halvdant! Jag menar, vad är det för mening att bli godkänd på en tenta när jag har glömt bort det jag skrev två dagar senare?!

Ojojoj, nu slösar jag ovärderlig tid. Hejdå dator, hej Wiklund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0