FIRANDE AV PAPPA

Vad förvirrad jag blev imorse! Alla skrev på facebook om att de ställt om klockan i natt och barit hemma mycket senare än vad de trodde. Så snacka om panik, både datorn och mobilen visade att klockan var tio, men jag hade ju inte ställt om dem så... Vad var klockan?! Slutade med att jag gick in på fröken ur och fick reda på att klockan faktiskt var tio. :P Smarta prylar jag har som ställer om sig själva ;)
Detta förklarade också hur det kom sig att jag sov så länge. Blev chockad när jag såg att klockan först var halv sju och sedan efter att jag lyckats somna om att den var åtta. :P

Så.. efter att ha rätt ut vad klockan var så satt jag här framför datorn och började sedan göra mig i ordning och klockan tio över tolv ungefär så kom pappa och Adam och hämtade upp mig och älskling. :) Sedan bar det av mot Dannike och OJ vad mycket snö det var kvar där! Snön var ju typ borta här i Borås (Observera var borta)! Men men. Väl där så åt vi smörgåstårta, tjötade, åt After Eight godisbitar, inte sådana där vanliga utan mer bitar liksom. Gottit!
Pappas farbror Åke var där med med sin fina grå, svart, vita Collie Zorro! Han är så fin (hunden då) och snäll! Färgen han har är jätteovanlig och ASFIN! :D M-m-m! Collie har alltid varit min favorit hund, enda sedan jag såg Lassie för första gången när jag var liten ;)

Nu sitter vi hemma iaf, snön väller ner men jag tänker positivt, det tar och lång stund för denna snön att smälta bort :)

Så med ett glas vin på bordet, datorn i knät, försök till positiva tankar i huvudet och min underbara älskade älskling i samma rum så säger jag tack och hej för nu o få läsare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0