ONSDAG - LEDIG DAG

Hej hopp!

Idag är jag ledig, enda dagen på hela veckan som jag är det, så idag tänkte jag göra lite nytta. Jag började dagen med att äta frukost och sedan ta en skön promenad ner till stan. (Fatta att mina lediga dag tajmade in en solig dag, haha).
När jag kom ner gick jag till Spice and Rice för att köpa lite mat till min underbara man, mig själv och Isaks bror Henrik. Men då var klockan kvart i elva och de öppnade itne förrän elva så jag ringde min mor och pratade om försökringar och så som jag ska börja betala själv nu. Sedan, en minut i elva så gick jag in men bemöttes av ett "Vi öppnar inte än!" så jag fick så snällt gå ut igen. Tillsut fick jag ändå vår mat och det slutade med att jag satt på älsklingens jobb i två timmar, innan jag lyckades ta mig ur stolen och gå vidare.

Slutligen iaf så beställde jag mitt nya ID (Sara Lundin YEAH!) och köpte smörgåstårta och fika. När älskling kommer hem ska jag ringa Nordea och byta till dem!

Nu ska jag titta på film!

Hare gött!

Kommentarer
Postat av: barasaravendela

Åhhh, kan inte riktigt fatta att du är fru Lundin nu hihi :D och tack så mycket, som svar på din kommentar ^^

2011-07-28 @ 14:51:04
URL: http://barasaravendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0