FREDAG - TRÖTT DAG

Idag är det fredag och som alltid så blir man upplyst om alla fester alla människor ska till (via ansiktsboken såklart) , och om man ska tro alla så kommer stan vara i kaos ikväll/natt eftersom alla ska ut och "göra stan osäker".

Jag önskar er alla en trevlig osäker kväll på stan, själv ska jag om bara någon timme hoppa bingen. Imorgon ska jag upp och jobba tidigt till sent. Jobbar delat skift, från 07,00-21,30 med ett litet avbrott mellan 13,30 och 16,00. Och sedan kommer jag att jobba 07,00-16,00 på söndag. Pengarna kommer kännas bra, men ja.. Hemmakär och kär så hade jag velat vara hemma med min man och mysa, som en helt vanlig helg. Men men, som Isak säger "Det gör vi ju varje helg!!!".


Men måndag och tisdag kommer jag vara ledig, vilket kommer vara välbehövligt efter denna helg. Jag ska vara glad överhuvudtaget att jag har jobb!



Nej, nu ska jag krama min älskling lite, han leker med sin nya leksak så får se om jag kan slita honom därifrån ;)


Hejhopp och kram till er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det!! men fy fan vikken värme det är i regnskogen!! jag höll på å döööööö.....

Förresten duuu!?!? Gör du Tattoos ;)

2011-07-29 @ 18:53:05
URL: http://beliveindance.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: Ja den va jättefin lägenheten! dock känns det som om det är ite långt till stan :S FAst det skulle ju vara underbart kul att ha dig i närheten :D Tullaliden 2 ligger den så den stora nackdelen är ju att mna har göteborgsvägen precis utanför :/

2011-08-16 @ 18:02:02
URL: http://barasaravendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0