...

Oj, nu var det alldeles för länge sedan jag skrev.. Det har hänt så ofantligt mycket sedan i april då jag senast skrev :P Vart ska jag börja? Jag klarade av helvetestentan i Vårdvetenskapen, men inte alla delar i Humanbiologon vilket resulterat i studieuppehåll nu i ett halvår, men troligtvis kommer jag att hoppa av utbildningen och läsa till undersköterska istället. Anledning? När jag började utbildningen trodde jag att det var mer kontakt med patienterna än vad det faktiskt är.. På min praktik så gick jag en dag med en sjuksköterska och det var bara stress och i princip bara sitta vid en dator och skriva journaler hela tiden.. Om man inte stressade med mediciner då, men det var ingen direkt kontakt med patienterna, och det är ju det jag vill ha! Därav mitt beslut..

Min älskade Isak och jag har också gift mig, den 30 Juni blev jag Sara Lundin och jag har aldrig varit lyckligare. Cermonin bestod av: Mamma och Stefan, Simon, Adam och Oliver, Pappa och Anita, Carina och Magnus (Isaks mamma och pojkvän), Johannes och Marie, Noel och Leon (Isaks ena bror med fru och brorsöner), Henrik och David (Isaks andra två bröder). Så det var precis lagom! Hela dagen var verkligen perfekt, allt i kyrkan var jättefint och det brusar i mig av lycka så fort jag tänker tillbaka på det! Efter det så tog vi en massa kort och sedan var det mat och tårta i församlingshemmet. Maten hade Johannes gjort och tårtan hade vi beställt. Allt var verkligen underbart gott! :)
Efter allt detta så körde pappa och Anita oss till Varbergs StadsHotell. Som färdkost fick vi champagne. Mumma!
Bröllopsresan bestod av fästningen, medeltidsdagar, promenades, havet, god mat och bara ta det lugnt. Fantastiskt var det! Jag älskar dig Isak <3<3<3

Jag har också börjar sommarjobba, Är på hemtjänsten i Fristad och jag trivs jättebra! Hade så mycket fördommar om hemtjänsten förut men inte nu längre!

Just det, jag hade ju musikalen med, det blev hur bra som helst och jag saknar det varje dag!!! Saknar gemenskapen vi hade, och stämningen, hur slutresultatet blev. ååhh.. Jag går och sjunger på låtarna hela tiden. Elisabeth - Bortom liv och död <3


Så.. en liten uppdatering om vad som hänt de senaste tre månaderna. Nu ska jag nog hoppa bingen.

Ha det så bra alla som kanske fortfarande läser min blogg trots detta långa uppehåll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0