TORSDAG - TEDAG

Hej alla.

Nu sitter jag här och dricker lite te och filosoferar om livet.

Okej, kanske inte riktigt, men jag märkte igår hur mycket jag saknar att spela fotboll! Jag saknar gemenskapen, sporten och att träna! Känslan inför en match, tröttheten efter ett hårt träningspass och msutsfläckarna efter att ha tränat på att slänga sig. Jag är dock rädd för att jag nu för tiden är jättedålig jämfört med alla som aldrig har haft ett flera år långt uppehåll. Jag menar, det var länge sedan jag slutade träna nu. Minns inte hur många år sedan... :S Och sedan vet jag ju inte om mina knän skulle hålla för det. Även om det kanske är lite bättre nu än när jag tränade som mest, så har jag ju fortfarande konstant ont. Vet inte om jag vill riskera att få så ont igen som jag hade.. :( Vet ju fortfarande inte vad det är för fel på dem..

Nej, nu ska jag sluta klaga. :)

Idag ska jag ge mig på att städa hallen och lagom inför hösten rensa bort vinterkläder och skor. Ute i god tid ha? ;) Haha.. Nej, men det är så mycket som är i hallen så jag ska försöka få undan litegran. :)

Imorgon är det fredag och då ska jag träffa bästaste Helena på en liten fika. :) Hoppas att jag kan få filmerna från Elisabeth då med :) Vill så gärna se och återuppleva detta. Saknar det massor!

Suck, jag har bara varit arbetslös sedan i ferdags eftermiddag och jag klättrar redan på väggarna. Hoppas att jag får något av jobben jag har sökt, snart!  Vet inte vart jag ska ta vägen annars.. Jag kan som sagt itne leva på Isak i ett halvår! :S

Så om någon har ett jobb till mig så hör av er!! :D



En vacker liten bild på mig får avsluta detta inlägg.. Hare gött haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0