TISDAG - KONSTIG DAG

Jag känner mig jättekonstig idag, ont i halsen, snurrig, illamående och tror jag har lite feber. Uscha, vill inte bli sjuk nu igen, hatar det verkligen..

Träffade Helena igår för en fika, och åh vad kul det var att ses igen! Känns som evigheter sedan och vi pratade och pratade och pratade. Det var en ganska sen fika dock så det blev inte så länge, men trevligt var det! hon kanske ska komma hem till mig på torsdag och så ska jag få lite filmer och så från Elisabeth (<3) och så ska hon få THe Tribe utav mig, alla säsonger. Ska nog ha maraton med The Tribe en dag, någon mer som är en gammal följare som vill vara med? ;)

Nu ska jag nog äta lite och försöka piggna till lite.

Ha're Kanin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0