SÖNDAG - LATDAG

Så, igår var jag då på Skara Sommarland med mina två småbröder och mamma. Stefans systrar med familjer samr en familj till mötte vi upp där vilket resulterade i ca' 15678364782 barn.. okej kanske inte, men nästan! (10 st) Det var roligt där men iom. att det var västtrafik som bjöd de flesta så vsr det fruktansvsärt mycket folk! började med att oliver stod i kö i ca. en timma för att få åka gokart. när han sedan hade åkt så stod jag och Adam i kö i två (!) timmar för att åka de stora gokartsen i tre minuter.. det var roligt, men jobbigt att stå i kö så länge. Sedan gjorde vi inte så mycket mer. barnen badade och jag och mamma gick och åkte en karusell och spelade på lite choklsdhjul. vi vann varsitt tredjepris, hon på kexchoklsdhjulet och jag på daimhjulet. Sedan var det dags att åka hem. Alla stannde dock på en pizzeria i Skara och åt innan vi åkte hemåt.
Idag har jag inte gjort så mycket. Älskling och jag har tittat på senaste pirates-filmen och sedan har han spelat och jag suttit med hans surfplatta. (därav att det är små bokstäver efter punkt osv. i detta inlägg. :P)
Nu ska jag nog göra en kopp te till och titta på när älsklingen spelar. :)
Ha det så bra alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0