ONSDAG - TRÄNING

Nu ska jag strax åka ner till stan och träna lite på Friskis&Svettis. Undrar hur detta kommer att gå, har inte tränat sedan i april nu, så får se hur väl jag hänger med :) Kommer väl stå där genomsvettig med andnöd efter en kvart eller något, haha! Nej, men jag hoppas det kommer gå bra :)

Efter det ska jag möta upp Isak och så ska vi gå till optikern och titta på glasögon till honom. (Han som alltid tjatat om att han har perfekt syn, moahaha). Ska bli kul att vara lite smakråd. :)

Så nu blir det att packa väskan och bege mig. Har så svårt att bedöma tid, passet börjar 12,00 så jag vill inte komma iväg senare än 11,00. Hellre alldeles för tidig än för sen :)

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0