ONSDAG - EN DAG

Jahapp, så nu sitter man här. För första gången går jag inte i skolan på ett halv år.. NÅGONSIN! Jobbade sista dagen i fredags och igår satt jag och sökte jobb.. På Ica-butiker i stan samt äldreomsorg. Hoppas jag får någonging, kan inte leva på Isak i ett halvår :S

Denna vecka har jag gett mig på Projekt Storstädning. I måndags avklarade jag sovrummet och toaletten, igår småplockade jag lite här och var och än så länge idag har jag inte gjort någonting.. Men nu ska jag äta lite och sedan åka ner till banken och sedan när jag kommer hem ska jag ge mig på köket :)

Funderar på om jag ska följa med familjen Lundgren/Gustafsson till Skara Sommarland på lördag.. Men vet inte riktigt, älskligen min vill inte följa med och hemmakär som jag är så vet jag itne om jag vill vara borta hela dagen så.. Löjlig jag är eller hur? ;)

Men men.. dags för mat! :)


PUSSTJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0