MÅNDAG - NY DAG

Ny morgon, ny dag!

Gick upp för en tjugo minuter sedan och ska nu äta frukost. Sedan ska jag diska lite och gå och handla och sedan efter 13 någongång ska jag ner till stan och träffa Helena :) Det blev ingenting i fredags eftersom hon skulle jobba. Men det blir idag istället :) Kul! Det var länge sedan vi träffades nu :)

I veckan ska jag ringa en massa samtal till de jag har skickat in jobbansökningar till och prata lite. Säga att jag är intresserad osv. Usch, tycker verkligen inte om att ringa till människor jag inte känner, men vad ska man göra? Jag måste ha ett jobb!

Måste ringa min optiker med. Har fått nya linser (svindyra :o) eftersom jag har blivit astigmatisk, eller ja, mer än vad jag varit innan så att jag måste ha speciella linser. Nackdelen är att nu när jag fick dem så var de 0.5 svagare än mina andra linser! Så ja, jag ser bättre med dessa linser, men inte bra? Om ni förstår, haha!

Men men, nu blir det frukost!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0