FREDAG - ONTDAG

Vet ni vad jag gjorde igår?

Jag skulle gå och möta Isak när han slutat jobbet, men det är en bit att gå så jag tänkte att jag skulle prata med Ida på vägen. Så jag ringer upp henne och vi pratar om allt och ingenting som vanligt. När jag har gått över järnvägen så tittar jag mig inte riktigt för och vips så trampar jag snett med min stukar-för-minsta-lilla-fot och ramlar framstupa ner på marken. Mobilen flyger iväg och en stickande känsla börjar kännas i knät.
Jag tar upp mobilen och hör att Ida fortfarande pratar på som om ingenting har hänt i telefonen, så jag avbryter henne och frågar om hon inte märkte någonting. Nej säger hon men efter att jag berättade för henne vad som hänt så började både hon och jag att gapskratta. När jag tittar ner för att se hur det gick med mitt knä så ser jag mitt första skrubbsår på knät på FLERA ÅR! Oförväntat glad berättar jag för Ida hur nostalgisk jag kände mig och hur somrigt det är med skrubbsår på knäna och jag tror minst sagt att hon blev lite avundsjuk ;)

Och imorse när jag vaknade så kunde jag knappt ta mig ur sängen för jag hade så ont i ryggen, därav min rubrik ONTDAG. haha.


Aja, lite klagomål så här på fredagen inför helgen gör väl ingenting? ;) Så som vädret ser ut nu så verklar det inte som det blir något Skara Sommarland imorgon. :( Får hoppas att det ändras till imorgon, ska ringa och prata med mamma :)

Haregötthaaaaaaaaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0