FREDAG - FORTFARANDE

Jahapp, idag har jag verkligen inte gjort någonting. Ryggen gör så jäkla ont så jag kan knappt böja den, så någon städning har det inte blivit av. Ska snart ställa mig och diska dock.

Jag ställde mig precis på vågen iaf, och minus 5-6 kilo på två och en halv vecka är inget att skämmas för :) Tacka vet jag LCHF :) <3

Pratade med mamma innan med, det verkar som att det ska bli 19 grader och sol imorgon i Skara, så det blir nog att mamma, Adam och Oliver åker dit imorgon ändå :) det ska bli roligt faktiskt :) Har bara varit där en gång innan och då hade jag kul :) Och att få leka av sig lite med sina bröder är ju bara kul ^^ Får hoppas att ryggen är bättre imorgon bara :)

Jag skulle vilja ha en ny design på bloggen, men jag suger på sådant, någon som kan tipsa? :)



Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0