FREDAG - DÅLIG DAG

FAAAAN! Igår fick jag min efterlängtade lönespecifikation som jag här längtat till döds efter.. Men när jag vaknade innan så var det inga pengar på kontot ändå, så jag kollar specifikationen och gissa vad? Trots att jag skickat in ett papper om ändring av lönekonto så har de satt in pengarna på mitt gamla konto som inte finns längre!!!
Och inte nog med det, jag ringer min chef för att berätta och hon ger mig ett nummer till lönekontoret, men nej, hon är på semester som jag ringde till. Får då ringa tillbaka till chefen och få numret till växeln och bara be om att få prata med någon på lönekontoret... Men blir det så? Nä, för efter att ha lyssnat på det där jävla tjutande ljudet i tio minuter så säger hon o växeln, de är nog på möte till klockan elva, ring tillbaka då! BLÄÄÄÄÄ!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0