OJOJOJ...

Ja ni... Vad ska man säga... har fått reda på tentorna som har stressat sönder mig... I Mikrobiologin så blev jag godkänd på Mikrobiologidelen, den stora delen.. SKÖÖÖÖNT! Men klarade inte immunsystemet, men den delen är inte så stor så den klarar jag säkert på lördag. :)

Men... Jag var 4,5 poäng under godkänt på Vårdvetenskapen... Ingenting som gick att överklaga... Detta betyder att jag bara har ett försök till på mig, och klarar jag det inte då så måste jag avbryta utbildningen... :S Jag trodde verkligen att jag skulle klara den den här gången...
Jag har redan bestämt vad jag ska göra om det är som så att jag inte klarar den nästa gång. Då ska jag söka jobb och jobba i ett halvår och sedan söka in till utbildningen igen så att jag börjar i januari 2012. Och under tiden jag jobbar så pluggar jag på dessa helvetestentor som jag inte har klarat av.
Jag ska bli sjuksköterska, så är det bara...
Visst jag kommer få ett år extra CSN-pengar att betala tillbaka, men det är det värt.. Jag vet att jag vill bli sjukssköterska och då spelar väl sådana saker ingen roll  hah?

Jaja... Nu ska jag nog snart dra med min älskling ut på en promenad. :)

BTW, vi har nu bestämt vad vi ska heta i efternamn, gissa vad? :)

Haregötthaaaaj!

Kommentarer
Postat av: .sandra

Klart du klarar det sista gången Sara! :) Det måste du tro iaf. Jag kommer hålla mina tummar!



Jag tror ni kommer heta Lundin. But tell meeee!

2011-04-12 @ 21:45:26
URL: http://ordavsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0