IMORGON

Nu funderar jag på att hoppa i säng. Imorgon ska jag upp tidigt och gå till gymmet med älsklingen min och sedan vid elva så åker jag till svenljunga och träffar mamma som sedan ska följa med mig till Falkenberg där jag skall kolla på brudklänning ^^ Ser verkligen framemot detta :)
Men mamma sa att min budget ligger typ på samma summa som deras billigaste klänningar :S Jaja, vi får väl se hur det blir :)

Ringde min handledare innan med, mitt hjärta gick typ i 1000! Varför ska det vara så jobbigt att ringa? :( Såg nu också att jag ska jobba på påskafton! :O jag som har planer!! Ska försöka byta bort lördagen och söndagen där. Jag menar, det har ändå varit planerat ett tag nu.. Visst, jag hatar att vara till besvär men ja.. Jag har ju planer? Samt att min handledare har semester tre dagar under min första VFU vecka så det gör kanske ingenting om jag byter två dagar? ;)

Nej, nu ska en sönderstressad 20 åring försöka övertala sin älskade blivande man att komma och lägga sig med henne så hon kan bli kliad på ryggen ^^

God natt fott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0