tillbaka igen

Kom på att jag inte har skrivit här på väääääldigt länge, men har funderat på att börja skriva igen, även om jag itne tror att någon kommer att läsa ;)

Sitter och pluggar nu, har mitt tredje seminarium imorgon, Lidande, Värl och Livsvärld är temat. Får se hur det går, men jag hoppas att det kommer gå bra :) Jag känner verkligen att jag har vält rätt linje och jag är så glad att jag valde att börja plugga nu direkt istället för att vänta ett år. Visst, jag var ganska skoltrött när jag slutade gymnasiet, men nu när jag verkligen vet vad jag vill bli så går det lätt att plugga :)

Är väldigt stressad dock, har en massa seminarium att plugga till, och jag måste typ plugga varje dag. tentan närmar sig med vilken jag är VÄLDIGT nervös över.. Vill satsa på att aldrig behöva göra omtenta så PLUGG PLUGG PLUGG! Har fått reda på att vi kommer ha en 100% tenta framöver med, i medicinsk matte. USCHA MIG DÅ! Det positiva är dock att om man inte får 100% rätt på den så behöver man bara göra omtenta på det som man hade fel på :)

Nu ska jag återgå till pluggandet.

Ha det gött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0