Pluggilugg

Idag var jag och lämnade in vår gruppuppgift i skolan, så nu är den äntligen ur vägen. Så länge vi inte behöver kompletera någonting. Efter att jag lämnat in uppgiften så inhandlade jag två skolböcker som kan vara bra att ha till pluggandet till tentan. Börjar bli nervös nu... Men innan den kommer så har jag seminarium och omprov....

Kollade också på det nya schemat för den nya kursen som startar om ca. två veckor. SJUHELVETE vad mycket att göra! Och ungefär en vecka efter att kursen har startat har vi tenta igen! Jag kommer ju inte göra någonting annat än att plugga. Kommer aldrig lämna stolen jag sitter på.... Okej,  kanske inte, men lite överdramatisk får man vara ibland. ;)

Från det ena till det andra, min rygg har gjort ont enda sedan igår morses. Gör verkligen skit ont, spelar ingen roll om jag står, sitter eller ligger. Fruktansvärt jobbigt.. Och idag har det börjat sprida sig till nacken med. Usch och fy.. men men.

Nu ska jag återgå till mitt pluggande... Eller krypa ner i soffan hos älskling.. Får se :)

Eller watta häck.. Tar och sätter igång ett avsnitt One Tree Hill istället ;)

Hejhoppgummiplopp!


Kommentarer
Postat av: Ikka

Nästa kurs kommer nog kännas ännu mer stressande... men då e de iaf en massa konkreta grejer vi lär oss inte bara en massa flumm :P

Vi får försöka strukturera upp det med massa pluggdater och sånt :P

Vi fixar detta!!!



vilken mysig blogg... denna ska jag allt lägga till i mina favoriter ;)

kram

2010-10-27 @ 12:12:05
URL: http://ikkamedlitets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0