Hemtenta....

Så.. här går man upp, sätter sig vid datorn och tänker: Skönt, bara denna lilla hemtenta kvar att koncentrera sig på, och sen är det bara den stora tentan kvar. YES! Men när man väl sätter sig och ska göra provet så... Ja, 30% rätt när man måste ha 70% för att bli godkänd?!?! Inte okej! Fan vad ledsen jag är nu.. När man går in med inställningen att aldrig behöva göra någon omtenta, och så misslyckas jag på första! FAN FAN FAN!!!

det som är mest irriterande dock är ju att vissa uppgifter så skulle man kryssa i två alternativ, och när man hade ett rätt utav dem, så fick man ändå helt fel! Kunde man inte fått en halvt rätt iaf? :(

Aja, får göra om det nu på fredag i vilket fall som helst.. Hoppas det går bättre då..

Nu ska jag tvätta och sen plugga till tentan... Får väl se om jag inte får göra om den med....

Hejsvejstjolahopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0