Everything

Har nu en stund suttit och tittat på one tree hill och bestämde mig för att se om alla säsonger från början i väntan på att nästa avsnitt kommer ut. Så efter en stund kände jag för att lyssna på musik. Jag har börjat lyssna på lite gammal musik som jag lyssnade mycket på förut innan det bara var Thåströms olika band som fyllde minneskortet på Mp3'n. Plötsligt hörde jag Lifehouse - Everything spelandes i öronen och kroppen fylldes med en känsla av igenkännelse, jag visste inte riktigt vad det var som fick mig att känna så innan själva "refrängen" eller vad man skall kalla den i låten började. Många många minnen trängde sig på samtidigt i mitt huvud, som om alla ville påminna sig om sin existens på samma gång. Både lyckliga och lite mer tråkiga minnen dök upp. Framför allt minnen av det som fick mig att må så dåligt som jag gjorde ett tag men också minnen av det som fick mig att komma över det och bli den person jag är idag.

Det var en häftig upplevelse som jag inte varit med om i lika stpr skala förut. Flashbacks har man ju haft förut, men denna slåt allt och alla.

Vill avsluta med att säga att jag har ett underbart liv nu, och även om jag har varit en typisk tonåring, mått dåligt och trott att allt i världen var emot mig så är jag glad att jag gått igenom det, för hade jag inte gjort det så hade jag inte hamnat här sm jag är idag.

Hare kaningött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0