Zombies

Drömde om Zombies i natt igen. Fy vad otäckt..  Dessa var dock lite mer lättlurade så om man låtsades vara en zombie så trodde de det och lät en vara. Men det var ändå fruktamsvärt läskigt att i drömmen bli avsläppt med älskling vid tårpilen i dalsjöfors och sedan se att nästan alla där är zombies. Så vi börjar gå som dem med, och plötsligt vänder sig Isak sig mot mig och frågar om jag blivit zombie på riktigt och jag säger nej så han tittar bort, men sedan tittar han på mig igen och då har han fått helt svarta ögon och är på väg att bita mig. Sedan hände det massor av konstiga saker, jag givk in på tårpilen men det såg inte ut som en sådan butik som det är. Jag bestämde mig för att hyra film och köpa godis iaf, som Isak och jag skulle ha gjort. Så jag gick slalom mellan zombisarna och upp på andra våning. Det visade sig att zombis inte kan gå i trappor så de började skaka trappan så vi skulle trilla ner som var där uppe, men sen slutade allt och utbrottshundarna (?) kom. Då var det helt tomt där inne förutom två andra tjejer och jag. Så jag öppnade utbrottsdörren(?) för att stänga ute hundarna. Sedan minns jag inte mer typ.


Läskigt med konstigt...



Nu ska jag äta jordgubbar och titta på one tree hill, sedan plugga.


Haregöthaaaaaaaj!

Kommentarer
Postat av: Pûppsen ;-))

Men Sara...är du inte rikti eller?????

Undrar vem du kan brås på....inte MIG iaf ;-))

Akta så inte ZOMPIZZARNA tar dejjjjjjj arghhhhhh



Kram kram knasbolla där :-))

2010-11-08 @ 12:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0