Stavfel och dumma sjukdomsgudar

Ja, jag kollade igenom mitt inlägg från igår och såg att jag hade stavat fel på väldigt många ställen. Fy mig, inte helt okej faktiskt. Inte om man är en sådan petnoga tjej som jag. När det gäller mina egna texter då. :P

Ja, som rubriken kanske redan avslöjat så blev jag sjuker. Ligger här i soffan med värkande kropp och är för trött för att röra en fena. fruktansvärt irriternade. Och med tanke på hur jag mår nu så blir det troligtvis ingen skola imorgon heller. Faaan, jag hinner inte bli sjuk! Det är alldeles för mycket i skolan. Och nu när tentorna ligger så nära varandra med och vi har så få föreläsnigar så känns det inte så rockigt att ligga och inte kunna koncentrera sig på annat än att ligga bekvämt för de närmsta  minutrarna. Suck pust och stön...
Hoppas att det blir bättre snart iaf, på onsdag ska jag ju träffa min underbara kusin Olivia, och hon ska komma och titta på min och Isaks lägenhet :) trevlans trevlans :)

Jag fick ju då på grund av min sjuka kropp ringa och avbeställa min tid hos dietisten med, kändes ju lagom kul.. För det första för att jag faktiskt sett fram emot att komma och prata med henne och för det andra att jag HATAR att ringa till folk jag inte känner. Men jag tog mig i kragen och ringde i hopp om jag skulle komma till telefonsvararen och bara behöva tala in ett meddelande där, men tji fick jag. Men det visade sig att hon var väldigt trevlig och hon ska skicka ett brev om ny tid till mig :)

Nehepp.. Nu ska jag väl ta och krypa ner under mitt varma täcke och titta på någonting under tiden älskling badar. Typ dunderklumpen kanske.. Eller The tribe.. Resan till Melonia? Eller Saltkråkan? Ja, jag har hamnat i en liten period där jag gillar att få nostalgikänslor ;)

Vill bara tillägga att älskling och jag tittade på A Beautiful Mind innan, och den rekomenderas starkt! Den är verkligen hur bra som helst! :D TITTA PÅ DEN!! (Hypnotoad demands you) <-- för er som någon gång tittat på futurama ;)

Hejsvejsprettyfejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0