Msnpluggning

efter att ha suttit ensam i två dagar och pluggat och känt att knappt någonting fastnat i huvudet så slog jag mig ner framför datorn och började skriva med min vän Veronica, och detta resulterade i att vi satt och pluggade tillsammans via msn. ;) Jag lärde mig mer på denna stunden än vad jag lärt mig själv på två dagar :) Nu vet jag vara paradigmens fyra komponenter är till exempel. Världsbild, kunkapssyn, intresse och kompetens. YEAH!!  Känns som att man kommit någon vart nu iaf :)


Kom på nu att jag itne skrivit här om hur det gick på min omtenta. 10 rätt av 10 möjliga, tjohooo!! kunde inte bli mycket bättre än så va? ;) Hoppas på att det blir den enda omtentan jag någonsin behöver göra ;) Vill inte behöva göra om någon tenta igen...


Så, på fredag är det då dags för min första stora tenta.. Ont i magen har jag.. Är jättenervös verkligen. Hoppas det kommer gå bra...


Och på lördag blir det skojsans :) Träffa roliga människor igen som man inte träffat på länge :) Josefin, Jessica och Ida framför allt :) Vi borde ha tjejkväll snart igen tjejjor!!


Nä, nu ska jag göra nöe annat. Plugga typ... fast orkar nog inte mer idag. Så... One tree hill gissar jag ;)


Tjojsanhojsanhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0