Hoppsansa...

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar igen. Så det kan bli. Det som har hänt sedan sist iaf är att jag gjort mitt livs första tenta, vilken jag hoppas gick bra.. Det kändes hyffsat okej så ja.. Håller tummarna för att jag har fått mer än 70% rätt :) Hade inte käns mig så här säker på tentan om det inte hade varit för Carro och Veronica, tack för all hjälp :)


Idag är det exakt en vecka kvar tills jag ska ha min nästa tenta. Det kändes ganska lugnt faktiskt. Eller ja, det kändes stressigt med en tenta så snart inpå, men när vi hade haft våra första föreläsningar så kändes det ganska lugnt men idag bröts det.... Vi ska lära oss de flesta benen i kroppen på latinska tills onsdag nästa vecka.. Och på fredag ska vi gå igenom alla muskler i kroppen och de ska vi säkert också kunna på latin.. :S Och utöver detta så ska vi kunna mitosen och hur det går till när en gen blir ett protein och lite annat spännande.


Tjohoooo!!!!


Imorgon har vi egen studietid och då ska jag egentligen plugga hela dagen, men klockan nio imorgon bitti så ska jag träffa Amanda, Stephanie och Helena och så ska vi upp och hälsa på på Bäckäng! Det ska bli väldigt roligt! Men efter det blir det plugg och sedan på kvällen så bär det av till Göta igen för musikalövning :) kommer blir en rolig dag imorgon :)


Ja, det ska jag kanske lägga till med, jag tycker att både det här med cellerna och med skelettet och musklerna är väldigt intressant, det är bara det här med att vi ska lära oss det på latin som känns så fruktansvärt otrevligt.. :P


Nej, nu ska jag hoppa i säng. Ska se om älsklingen min kommer med också :)


hejsvejslingonfejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0