Fortfarande sjuk, dåliga nyheter och lillebrors födelsedag

Ja, jag sitter fortfarande här i soffan och har ont i hela kroppen. Skillnaden från igår är att älskling sitter bredvid mig. Så vad har vi sjuka människor gjort idag? Jo, först låg vi i sängen till klockan blev mycket. Typ kvart i tolv, sedan hämtade vi våra datorer och forsatte ligga i sängen fast med våra datorer då. Seda har vi tvättat, handlat, lagat mat, diskat och ätit Ben & Jerry's. :) har varit ganska duktiga ändå trots att vi är sjuka :)

Min lillebror Adam fyller 14 bast idag med.. Shit vad stor han blivit :S Men eftersom Isak och jag blivit sjuka så kunde vi inte komma på kalaset så jag ringde till Adam för att säga grattis. Men vad händer när jag hör att Adam svara i andra änden? Jo, jag känner inte igen hans röst! Okej att vi inte träffas så ofta men att han ska ha kommit så långt in i målbrottet att jag inte känner igen hans röst är ju läskigt! haha. Men iaf, så ska Isak och jag förmodligen till Svenljunga i helgen så då kan jag komma och säga grattis till min stora lillebror ;)

Så, nu kommer vi till de dåliga nyheterna. Jag blev inte godkänd på min första tenta... Så fruktansvärt irriterande.. Och för att göra situationen ännu värre så är omtentan dagen efter vi ha nästa tenta! Fuck it! Jaja, det är bara att börja plugga...

Nu ska jag ringa min pappa tror jag.

Harebralingonben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0