Dagen efter.

Nu sitter jag här och tittar på när älskling spelar och själv tänkte jag återuppväcka lite barndimsminnen och titta på Saltkråkan. :)

Igår var vi då på släktkalas, det var trevligt men vi stannande inte så utan tog tio i tio bussen hem. :)

Idag är jag trött och mår inte så bra. Har nog en förkylning på g.. Inget att rekmendera. Jag hinner inte bli sjuk nu, har för mycket att göra i skolan.. :( Men men.. Man kan inte styra sjukdomsgudarna.. Eller någon liknande, vad det nu är som bestämmer om man ska bli sjuk eller inte ;)

Älskling bakade kakor innan, väldigt goda kolakakor :) Mums mums! Får passa på att äta lite kakor nu eftersom jag ska till en dietist imorgon så kanske jag inte får äta sådant längre ;)

Jaja, nu ska jag kura ihop mig här i soffan, luta mmig mot Isak och titta på Saltkråkan.


Haregötthaaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0