ÄLSKAR SNÖÖÖÖ! :D

Idag är det en sådan där sällsynt morgon som jag är uppe innan älskling. Jag sitter och försöker vakna till lite innan jag ska börja diska och städa lite.. Kan hända att mor min kommer in idag och då måste det se bra ut :P

När jag var uppe i natt och frågade älskling om inte han skulle gå och lägga sig så sa han: Titta ut genom fönstret. och vad ser jag? utsidan har förvandlats till mitt älskade vinterland! Det såg så mysigt ut att jag ville springa ut och rulla mig i snön! Mys!

Nu kom jag på med att det är första advent nästa helg! Tiden går fort för jag lov att säga. :) FÅ ta och köpa lite adventsljusstakar när jag får pengar. :) Åh vad jag tycker om denna tiden på året! :D

Idag ska Isak, jag, Isaks mor och bröder på släkatkalas i sjömarken. Det ska minst sagt bli spännande :)

Nä, nu funderar jag på om jag ska ta och krypa ner bredvid min mysiga älskling och pussa på honom lite ;)

Hejsvejslingonmos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0