vanlig rubrik.

Jahapp.. Du var veckan innan jul snart över då. Till skillnad från slutet på andra veckor så sitter jag idag med en kopp latte som jag gjort i vår nya espressomaskin. Godt godt ^^ Hoppas att jag snart kan dricka vanligt hederligt kaffe med :)

Ja, som man kanske kan lista ut så var vi och inhandlade en espressomaskin idag, när söndagsrastlösheten slog in ;) Jag har hela den kommande veckan planerad nu faktiskt.
Imorgon ska jag till skolan och efter det plugga en massa,
tisdag ska Jessica, Josefin och jag baka, baka och dricka vin (kommer troligen bli baka, dricka vin och dricka vin),
onsdag ska jag julstäda HELA lägenheten,
torsdag blir det julfirande hos pappa i dannike,
fredag julfirande hos mamma och sedan julfirande hemma med älskling,
lördag julfirande med Isaks bröder
söndag... Okej, inte riktigt hela veckan planerad.. men nästan ;)

Nu ska jag spela lite assassins creed 2.

TJOHEEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0