nyårsafton, en dag som denna

Jahapp, då var nyårsafton redan här ja. Jösses vad tiden går fort. Idag har vi planerat att ja.. Isak och Jonathan ska vällana klart någon gång under dagen, de har suttit sedan i tisdags nu. Sedan ikväll är det fest i sandsjön. Men ska vi dit? vi får se.. Isak har gått och blivit sjuk stackarn! Jag har sagt till honom att vi åker ingenstans om han inte känner sig bättre i eftermiddag medan han insisterar att vi ska åka i vilket fall som helst bara för att jag gärna vill dit. Men icke! Jag vill inte stå där ensam på 12 slaget medan stackars älskling ligger och sover någonstans pga. att han inte orkar. min lilla underbara älskling! Jag har hellre en nyårsafton hemma med god mat där Isak kan lägga sig och sova när han vill :)



Nu ska jag göra något. Duscha eller så. Får se!

Gott Nytt år grottfolk!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0