godkänd 2/3, plugg och trötthet

Ja, så idag var min tredje dag på gymmet. Har inte varit så aktiv här så har ju inte berättat om min fina present jag fick utav min älskade älskling! jag fick ett presentkort på friskis och svettis så nu är jag stolt ögare av ett allkort! Så varje morgon sedan i tisdags, alltså tre dagar, har jag klockan sju varit på gymmet. :) känns bra att ha kommit igång med träning igen ^^ har saknat det :) Är väldigt trött i mina ben bara, jag går ju då till gymmet varje dag (och i vanliga fall till skolan) och för er som har lite koll på Borås så vet ni vart Friskis ligger och jag bor då på Tullen. Så det är en liten bit :) Ja, så efter gymmet idag så knallade jag till skolan. har inte varit där på ett tag. :P Där satt vi och pluggade från nio till fem ungefär. :) Fick reda på min andra tenta. :) godkänd på två delar av tre :) Wiihoooo!! :D Så imorgon har jag en ny tenta i humanbiologin och på lördag har jag omtenta av Vårdvetenskap inriktning mot omvårdnad. Nu tror jag att jag skall hoppa i säng. Morsningkorsnign!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0