Försovning, msnplugg och senapslukt..

Jahapp.. Idag är det ju då fredag så inget gym idag eftersom det öppnar klockan 10 och jag börjar skolan klockan 9. Duktiga älskade älskling gick upp 05,50 iaf och knallade iväg till jobbet medan jag bestämde mig för att sova en timme till. Och kvart i sju så ringer mitt alarm.
Förr i tiden så snoozade jag i typ 1-2 timmar, men nu på senare år så går jag upp direkt när klockan ringer, Har inte använt snoozeknappen på många månader.
Och imorse var inget undantag. Jag stänger av larmet och vips! Nästa sak jag minns är att det är ljust i rummet och att klockan visar 09,45. Tjohoo tänkte jag.. eftersom jag nu missade min lektion. kulkul.., eller inte.. eftersom varken Carro eller Veronica var i skolan idag heller så har jag ingens anteckningar att skriva av. Bajs..

Men nu sitter Veronica och jag och pluggar på msn iaf.. ett underbart sätt att plugga som jag önskar att jag använt mig utav under gymnasiet.. ;P Men iaf.. Nu vet jag att hjärtskelettet är en bindvävsplatta som på latin heter Anulus fibrosum. Så det så!

Det myskomatiska med dagen är faktiskt att det luktar senap i köket. Varken jag eller älskling tycker om senap så det finns ingen i lägenheten. Funderar på om någon utav grannarna typ har smetat in hela sin lägenhet i senap och att det nu trängt igenom väggarna så att det nu luktar hos oss med...

Kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0