Fint väder, lat student och saknad

Idag är det fruktansvärt fint väder måste jag säga. Men inte har jag rört mig en cm utanför dörren. DÅ skulle man kunna tänka, ja men hon är ju student, här väl suttit och pluggat hela dagen. Delvis sant kanske, har pluggat men inte så mycket som jag behöver. Allting annat har varit mer intressant än gamla böcker som man trott att man lagt åt sidan för alltid. BLÄ!!

Tittade in på min kära vän Elises blogg idag och kände hur mycket jag saknar henne. Det var så länge sedan vi träffades nu.. :( Det är många gamla klasskompisar jag inte träffat på länge nu när jag tänker efter.

Hade jag inte varit så lat så hade jag pluggat tillräckligt, diskat, städat och ringt människor jag saknar idag. Men nu är jag lat.

Latmors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0