assassins creed 2 och ond cirkel

Jag känner mig så otroligt tjatig om att jag känner mig stressad och är trött. Men det är verkligen fruktansvärt. Jag mår dåligt för att jag är stressad, jag mår dåligt för att jag fick omtenta på min omtenta, jag mår dåligt för att jag mår dåligt utan någon direkt anledning. Och för att klara av att jag mår så dåligt så kopplar jag bort det och blir trött och mer stressad. Ond cirkel. Jag hoppas verkligen att detta bara är en svacka, för just nu är jag inte säker på om jag kommer att klara av att fullgöra utbildningen. Om krampen i halsen faktiskt är stressymtom så borde jag ta det lugnt, men det hinner jag inte för jag måste plugga, men det orkar jag inte pga av ovanstående. Jäkla bajs...

Så vad har jag gjort idag för att försöka koppla bort? jo, spelat assassins creed 2.


Nu ska jag nog fortsätta med det. mina händer skakar.

Ska försöka återupprätta min hälsa.
(Främja hälsa, återupprätta hälsa, förebygga sjuksom och lindra lidande)<-- pluggpluggplugg

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gumman du kommer fixa detta!

Vi får helt enkelt hjälpas åt!

vi sätter oss efter skolan å pluggar en massa... sen så hjälper jag dig så gott jag kan med omtentan...

du kommer fixa detta!!!!

andas ordentligt, så fixar vi detta gumman!!!

kramar

2010-12-29 @ 17:46:20
URL: http://ikkamedlitets.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack Veronica, jag hoppas det kommer bli bra. Det känns så hoppläst just nu.

Det är verkligen guldvärt att du hjälper mig! TACK <3

2010-12-30 @ 15:49:43
URL: http://sarasordiskrift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0